25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Pozycjonowanie stron internetowych to złożona strategia polegająca na budowaniu widoczności witryny na liście wyników wyszukiwania. Obejmuje szereg różnorodnych działań marketingowych, które, umiejętnie wdrożone, przyczyniają się do budowania ruchu w witrynie i zwiększania konwersji. Dzięki właściwe opracowanej strategii promowanie marki w sieci nie stanowi większego problemu, a uzyskane efekty znacznie przewyższają rentowność innych technik reklamowych. Ta nieco skomplikowana koncepcja została dogłębnie wyjaśniona na stronie https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-stron-internetowych/.
Istnieje wiele technik SEO. Opisana na stronie https://www.grupa-icea.pl/seo-co-to-jest/ strategia obejmuje szereg specjalistycznych działań, których celem jest optymalizacja witryny pod kątem wytycznych wyszukiwarek. Dzięki temu strona jest lepiej widoczna w Google, przez co notuje satysfakcjonujący ruch oraz większą konwersję. Oto kilka uniwersalnych metod, dzięki którym nawet najmniejsza marka osiągnie sukces w sieci.
Nadrzędną zasadą każdej strategii SEO jest wybór właściwych słów kluczowych. Wykorzystywane frazy powinny być nie tylko powiązane z daną branżą, ale też stanowić obiekt poszukiwań grupy docelowych odbiorców. Aby lepiej pozycjonować się w Google, konieczne jest także umiejętne rozmieszczenie konkretnych haseł w treści, aby boty indeksujące były w stanie dokładnie określić jej tematykę i zaprezentować stronę osobom rzeczywiście nią zainteresowanym.
Kolejnym, ważnym aspektem jest budowanie połączeń z innymi witrynami o wysokim autorytecie. Czynnik ten nie tylko pozwala zwiększyć ruch na stronie, ale też korzystnie wpływa na jej wizerunek w oczach robotów indeksujących. Stosując tę technikę, trzeba pamiętać o kilku zasadach. Przepełnianie treści linkami lub pozyskiwanie łączy z wątpliwej jakości serwisów może bowiem przynieść efekt przeciwny do zamierzonego.
Optymalizacja strony pod kątem technicznym skupia się w głównej mierze na poprawie jej użyteczności oraz dostosowaniu zawartości do wytycznych wyszukiwarki. W ramach tej techniki stosuje się szereg zabiegów, takich jak budowanie funkcjonalnej nawigacji, tworzenie mapy witryny, poprawa szybkości ładowania czy dbałość o jakość plików multimedialnych.
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to strategia, która może okazać się kluczem do sukcesu każdej marki. Z technik pozycjonerskich z powodzeniem korzystać bowiem mogą nawet najmniejsze firmy. Świetnym rozwiązaniem jest wówczas lokalne SEO, które na stronie https://www.grupa-icea.pl/pozycjonowanie-lokalne/ zostało opisane od A do Z. Trzeba jednak zaznaczyć, że wdrożenie skutecznych metod reklamowych wymaga nie tylko czasu, ale też wiedzy i umiejętności, których nierzadko brakuje przedsiębiorcom rozpoczynającym swoją przygodę z digital marketingiem. Specjaliści z Grupy iCEA są w stanie rozwiązać ten problem. Zespół doświadczonych ekspertów przeprowadzi bowiem niezbędne badania i opracuje plan optymalizacyjny, dzięki któremu każda firma osiągnie sukces w sieci.