REKLAMA
Lca.pl » Edukacja » Poradnik

2024-09-17 22:19:10 - Autor: Materiał Partnera (lca.pl)
Gadżety reklamowe na targi branżowe
Aby przyciągnąć uwagę odwiedzających, musisz przede wszystkim wyróżnić się na tle konkurencji. Pomogą Ci w tym gadżety reklamowe dostępne między innymi na promoshop. Same upominki nie zagwarantują jednak sukcesu. Dlaczego? Podczas targów czy konferencji branżowych możesz dotrzeć ze swoim przekazem reklamowym do ściśle określonej grupy odbiorców. To grono klientów lub kontrahentów, którzy są potencjalnie zainteresowani produktami czy usługami oferowanymi przez Twoją firmę. Dokładnie taki sam cel ma Twoja konkurencja wystawiająca się na targach. Jak przyciągnąć uwagę klientów skuteczniej od innych? Podpowiadamy, na jakie kwestie powinieneś zwrócić szczególną uwagę.
REKLAMA

Jak przyciągnąć uwagę odwiedzających?

 

 

To Twój główny baner reklamowy. Coś, dzięki czemu klienci wyłowią Cię z gąszczu innych stoisk. Dlatego musi się wyróżniać na ich tle. Bardzo ważne jest oświetlenie, kolorystyka, a także układ przestrzenny. Osoby odwiedzające stoisko powinny mieć miejsce do swobodnego poruszania się i łatwy dostęp do oferowanych produktów czy folderów reklamowych. Pamiętaj, że kolorystyka stoiska targowego ma być spójna z identyfikacją wizualną marki. Wzmocnij ją dodatkowo, instalując baloniki reklamowe czy chorągiewki reklamowe. Oczywiście na stoisku nie może zabraknąć Twojego logo. Istotne jest również wyeksponowanie produktów lub miejsca, gdzie klient może porozmawiać z przedstawicielem handlowym o Twojej ofercie.

W celu przyciągnięcia klientów do Twojego stoiska wykorzystaj…marketing sensoryczny. Czy wiesz, że zmiana naszego nastroju zależy w 65% od dźwięków? Wykorzystaj zmysły, a więc słuch, zapach, dotyk czy smak, aby wzbudzić pozytywne emocje u odwiedzających. Pamiętaj, aby dopasować je do charakteru Twojej firmy.

 

 

Na Twoim stoisku targowym nie powinno zabraknąć gadżetów reklamowych. Upominki pełnią kilka ważnych funkcji. Przede wszystkim są formą prezentu, a więc docenienia obecności odwiedzających. W ten sposób budujesz pozytywne relacje i skojarzenia z marką. Kolejnym zadaniem gadżetów reklamowych jest ekspozycja marki. Drobne upominki mają promować Twój brand nie tylko na stoisku, ale także na całym wydarzeniu i po jego zakończeniu.

Lista gadżetów reklamowych na targi jest długa. Do najczęściej wybieranych upominków zaliczamy:

Smycze reklamowe, breloki czy długopisy mogą być nagrodami w konkursach organizowanych na Twoim stoisku targowym. To także ważny element promocji marki i wzbudzenia ciekawości potencjalnych klientów.

Czy musisz inwestować we wszystkie wymienione gadżety? Możesz zdecydować się na wybrane upominki. Zastanów się, jaką rolę mają spełniać (drobny gadżet, nagroda w konkursie, baner reklamowy). Pomyśl, czy będziesz je rozdawał pojedynczo, czy w pakietach reklamowych. Na koniec zadbaj o oddziaływanie na wielu płaszczyznach (wzrok, smak, zapach, słuch). Buduj pozytywne skojarzenia na każdym polu swojej obecności na targach.

 

 

Każda osoba zbliżająca się do Twojego stoiska targowego to potencjalny klient. I tak powinieneś ją traktować. Chodzi głównie o zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a więc wzbudzenie sympatii oraz zainteresowania. Pozwól poczuć klientowi, że jest dla Ciebie ważny i wyjątkowy. Prowadź rozmowę na zasadzie dialogu. Monolog o mocno reklamowym charakterze wzbudza raczej negatywne emocje i raczej nie przyniesie pożądanego efektu. Tematem waszej rozmowy powinny być przede wszystkim oczekiwania i problemy odwiedzających. Kiedy je poznasz, będziesz mógł zaproponować rozwiązanie ze swojej oferty. Tak zdobywa się zaufanie klientów i buduje świadomość marki.

Co jest Twoim celem podczas uczestnictwa w targach? Z pewnością chcesz przyciągnąć nowych odbiorców i zatrzymać na dłużej. To czas, który będziesz mógł wykorzystać do zainteresowania ich swoją ofertą. Gadżety reklamowe są jednym ze środków pomagających w realizacji celu. Wykorzystaj je w przemyślany sposób, aby osiągnąć maksymalne korzyści marketingowe. Zapraszamy do skłądania zapytań na https://promoshop.pl/

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? Opisz je i podziel się swoją wiedzą z innymi. Nakręciłeś film, lub zrobiłeś zdjęcie? Przyślij do nas, niech legniczanie zobaczą to, czego byłeś świadkiem.
500 197 963 – zadzwoń do nas lub wyślij sms-a, mms-a.
Zdjęcia i filmy Waszego autorstwa wysyłać można także na adres kontakt@lca.pl

Podziel się:

Brak komentarzy. Dodaj swój komentarz
REKLAMA
POLECAMY
PRZECZYTAJ TAKŻE
Legnica -
Na ten moment nie ma decyzji o zamknięciu szkół
Legnica -
Ostatni moment na złożenie wniosku o stypendium!
Legnica -
Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy walczy o nagrodę internautów w konkursie SKO
Legnica -
Analityka biznesu i bezpieczeństwa – coraz bardziej pożądany kierunek studiów
REKLAMA
Legnica -
Dowiedz się, dlaczego warto wybrać urządzenia interaktywne dla sal szkolnych i konferencyjnych!
Legnica -
Są jeszcze wolne miejsca w legnickich szkołach średnich
Legnica -
Nowa emerytura nauczycielska. Zmiany od 1 września
Legnica -
Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych
Legnica -
Pomoc uczniom niepełnosprawnym w zakupie podręczników. Złóż wniosek
Legnica -
Złóż wniosek o stypendium wójta gminy Legnickie Pole
PORTAL LCA.PL
O firmie | Praca | Kontakt | Regulamin
59-220 Legnica, Wjazdowa 6
tel: +48 500 197 963
e-mail: redakcja@lca.pl