Eventy branżowe i konferencje to moment na poznanie swojej konkurencji i potencjalnych partnerów. Nie ma lepszego sposobu na pierwsze ocieplenie stosunków niż rozmowa podczas kolacji. Szczególnie, że podczas tego typu wydarzeń zawsze przewidziane są panele networkingowe.
Dodatkowo podczas prelekcji można posłuchać wielu specjalistów. Z przyjemnością dzielą się oni swoją wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu nawet osoby początkujące w branży mogą dużo wynieść z tego typu wydarzeń. Natomiast prelegenci podnoszą swoją popularność dzięki występom. Jest to wydarzenie, które przynosi korzyści każdej ze stron, które w nim uczestniczą.
Konferencje najczęściej są organizowane w hotelach. Wynika to z łatwości ulokowania wszystkich gości na noclegu. Nie musisz dodatkowo organizować transportu, ponieważ wszyscy są już na miejscu. W takim przypadku jednak warto wziąć pod uwagę, że oprócz Twoich gadżetów, będą również te należące do obiektu. Najczęściej jest to odpowiednio wcześniej uzgadniane i zapisywane w umowach.
Jeśli jednak zdecydujesz się na inny obiekt, warto zdecydować o czasie trwania. Jeśli konferencja ma zamknąć się w jednym dniu, warto rozpocząć ją w okolicach południa. Wtedy każdy ma szansę się poznać i wyciągnąć jak najwięcej wartości dla siebie. Pamiętaj też o tym, żeby wtedy odpowiednio mocno akcentować swoje logo. W ten sposób uczestnicy mają zapamiętać, kto organizował event.
Gadżety konferencyjne powinny być obecne na każdym tego typu wydarzeniu. Podbijają prestiż eventu i sprawiają, że marka organizatora jest lepiej zapamiętana. Dzięki temu uczestnicy mogą też z łatwością zrobić zdjęcie i opublikować w sieci.
Jeśli postawisz na gadżety reklamowe, zachowasz też spójność całej konferencji. Wszystko będzie do siebie pasowało i sprawiało wrażenie całości. Wykorzystaj ten efekt, żeby wywrzeć jeszcze lepsze wrażenie na uczestnikach wydarzenia.
Na tego typu wydarzenia warto postawić na gadżety biurowe. Dobrym rozwiązaniem jest tutaj teczka lub torba, w której będzie zestaw dla każdego uczestnika. W środku mogą znaleźć się długopisy, notesy i karteczki. Dobrą praktyką jest również dołączenie plakietki z nazwiskiem na smyczy z logo wydarzenia.
Takie drobne elementy sprawią, że uczestnicy poczują się dużo lepiej. Dodatkowo mają na czym notować, co przekłada się na zapamiętanie wiedzy z konferencyjnych prelekcji. Możesz postawić również na gadżety, które nawiązują do tematu przewodniego lub branży. To jeszcze mocniej zachęci uczestników do dzielenia się w sieci swoim uczestnictwem.
Organizujesz wydarzenie branżowe i nie wiesz, gdzie znajdziesz dobre gadżety reklamowe? Sprawdź ofertę firmy Gift Design. Jest to lider na polskim rynku, który przygotuje dla Ciebie doskonałe akcesoria. Dzięki temu Twoje wydarzenie będzie spójne, ciekawe i pełne atrakcji.
Pamiętaj, że odpowiednie dodatki mogą zdecydować o powodzeniu eventu, który organizujesz. Postaw na najlepsze produkty z tej kategorii.