25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
To Twój główny baner reklamowy. Coś, dzięki czemu klienci wyłowią Cię z gąszczu innych stoisk. Dlatego musi się wyróżniać na ich tle. Bardzo ważne jest oświetlenie, kolorystyka, a także układ przestrzenny. Osoby odwiedzające stoisko powinny mieć miejsce do swobodnego poruszania się i łatwy dostęp do oferowanych produktów czy folderów reklamowych. Pamiętaj, że kolorystyka stoiska targowego ma być spójna z identyfikacją wizualną marki. Wzmocnij ją dodatkowo, instalując baloniki reklamowe czy chorągiewki reklamowe. Oczywiście na stoisku nie może zabraknąć Twojego logo. Istotne jest również wyeksponowanie produktów lub miejsca, gdzie klient może porozmawiać z przedstawicielem handlowym o Twojej ofercie.
W celu przyciągnięcia klientów do Twojego stoiska wykorzystaj…marketing sensoryczny. Czy wiesz, że zmiana naszego nastroju zależy w 65% od dźwięków? Wykorzystaj zmysły, a więc słuch, zapach, dotyk czy smak, aby wzbudzić pozytywne emocje u odwiedzających. Pamiętaj, aby dopasować je do charakteru Twojej firmy.
Na Twoim stoisku targowym nie powinno zabraknąć gadżetów reklamowych. Upominki pełnią kilka ważnych funkcji. Przede wszystkim są formą prezentu, a więc docenienia obecności odwiedzających. W ten sposób budujesz pozytywne relacje i skojarzenia z marką. Kolejnym zadaniem gadżetów reklamowych jest ekspozycja marki. Drobne upominki mają promować Twój brand nie tylko na stoisku, ale także na całym wydarzeniu i po jego zakończeniu.
Lista gadżetów reklamowych na targi jest długa. Do najczęściej wybieranych upominków zaliczamy:
Smycze reklamowe, breloki czy długopisy mogą być nagrodami w konkursach organizowanych na Twoim stoisku targowym. To także ważny element promocji marki i wzbudzenia ciekawości potencjalnych klientów.
Czy musisz inwestować we wszystkie wymienione gadżety? Możesz zdecydować się na wybrane upominki. Zastanów się, jaką rolę mają spełniać (drobny gadżet, nagroda w konkursie, baner reklamowy). Pomyśl, czy będziesz je rozdawał pojedynczo, czy w pakietach reklamowych. Na koniec zadbaj o oddziaływanie na wielu płaszczyznach (wzrok, smak, zapach, słuch). Buduj pozytywne skojarzenia na każdym polu swojej obecności na targach.
Każda osoba zbliżająca się do Twojego stoiska targowego to potencjalny klient. I tak powinieneś ją traktować. Chodzi głównie o zrobienie dobrego pierwszego wrażenia, a więc wzbudzenie sympatii oraz zainteresowania. Pozwól poczuć klientowi, że jest dla Ciebie ważny i wyjątkowy. Prowadź rozmowę na zasadzie dialogu. Monolog o mocno reklamowym charakterze wzbudza raczej negatywne emocje i raczej nie przyniesie pożądanego efektu. Tematem waszej rozmowy powinny być przede wszystkim oczekiwania i problemy odwiedzających. Kiedy je poznasz, będziesz mógł zaproponować rozwiązanie ze swojej oferty. Tak zdobywa się zaufanie klientów i buduje świadomość marki.
Co jest Twoim celem podczas uczestnictwa w targach? Z pewnością chcesz przyciągnąć nowych odbiorców i zatrzymać na dłużej. To czas, który będziesz mógł wykorzystać do zainteresowania ich swoją ofertą. Gadżety reklamowe są jednym ze środków pomagających w realizacji celu. Wykorzystaj je w przemyślany sposób, aby osiągnąć maksymalne korzyści marketingowe. Zapraszamy do skłądania zapytań na https://promoshop.pl/