25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat.
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez portal lca.pl.
Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Informatycznych BAJT z siedzibą w Legnicy przy ul. Pomorskiej 56, 59-220 Legnica, wpisane do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6911626150, REGON 390590290.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.
Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”
Program został pozytywnie przyjęty, zarówno przez nauczycieli, jak i uczniów. Zdaniem nauczycieli wśród uczniów biorących udział w projekcie wzrosło zainteresowanie matematyką. Dzieci chętnie i samodzielnie rozwiązywały zadane zadania, a nawet domagały się kolejnych, by móc awansować na wyższy poziom w programie (np. porucznik matematyk), co powodowało wzrost pozytywnej rywalizacji oraz motywacji do nauki.
Konstrukcja programu pozwalała uczniowi słabszemu na samodzielne rozwiązywanie coraz trudniejszych zadań, poprzez stopniowanie trudności materiału. Uczniowie zdolni otrzymywali zadania trudniejsze, dostosowane do ich możliwości i aktualnych umiejętności.
Jak się okazuje wszyscy użytkownicy pozytywnie ocenili szatę graficzną programu oraz szeroki zakres wiadomości i treści, które są zgodne z aktualną podstawą programową klasy IV. Nauczyciele otrzymali interesujące narzędzie do pracy z uczniami, które nie wymaga od nich dodatkowych nakładów pracy (program sam sprawdza zadania). Zaś uczniowie, dzięki użyciu w programie zaawansowanych rozwiązań informatycznych, dostali do dyspozycji wirtualnego nauczyciela, który w sposób zindywidualizowany wspomaga ich rozwój.